۴۶ بازدید

⬅️ شروع مهلت ثبت درخواست میهمان:
۲۵ بهمن لغایت ۳ اسفند
⬅️ تمدید مهلت ثبت درخواست میهمان:
۳ اسفند لغایت ۹ اسفند
⬅️ انتخاب واحد میهمان توسط دانشجویان:
۲۵ بهمن لغایت ۱۰ اسفند
⬅️ انتخاب واحد میهمان توسط مرکز مقصد:
۲۵ بهمن لغایت ۱۱ اسفند

نحوه اخذ میهمان:

۱) ابتدا دانشجو با مراجعه به مراکز دیگر از ارائه درس مورد نظر و ساعت و روز ارائه اطلاع کسب میکند.

۲) ثبت درخواست مهمان در سامانه هم آوا (انتخاب درس و مرکز مورد نظر)

۳) تایید مرکز مبدا ، تایید مرکز مقصد، تایید استان
پس از تایید شدن ۳ مورد دانشجو وارد سامانه خود شده و در قسمت انتخاب واحد درس مورد نظر را انتخاب کند و پرداخت را انجام دهد.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا