۶۴ بازدید

🔰 امروز تکلیف همگان جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است

🔹️جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن؛ چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

🔻متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

🔹️بسم الله الرحمن الرحیم
چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است؛ توده های عظیم ملت متعهد به اسلام و قشرهائی که انقلاب را با فداکاری بی دریغ و جان نثاری سخاوتمندانه به پیروزی رساندند، عَلَم پیروزی و این پرچم پرافتخار را به دست جوانانی سپرده اند که از به دوش کشیدن بار سنگین انقلاب و مواجهه با امواج توطئه ها و تحریف‌ها ابائی ندارند و دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی کشورشان را در حالی جشن می گیرند که از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، از جانبازان، از آزادگان، از ایثار مادران، از جهاد پدران خود آموخته اند که ایران عزیز، دیگر جای تاج و تخت طاغوتیان و تاخت و تاز آمریکا و سرسپردگانش نخواهد بود.
🔹️سلام خدا بر ملت مبارز و شریف ایران و سلام خدا بر ۲۲ بهمن ماه، سرآغاز بیداری و عزت مستضعفان.
🔹️بزرگداشت ۲۲ بهمن ۵۷، افتخار عظیم و تبیین علاقه مندی ریشه دار و ناگسستنی ملتی بزرگ به اسلام عزیز است.
🔹️این روز باشکوه، یادآور نصرت پروردگار در پی اتکای اقیانوس به خروش آمده ملتی است که از اختناق، وابستگی به اجانب، ضدیت با اسلام و نابودی فرهنگ شان، به ستوه آمده و راه جهاد در همه عرصه ها را برگزیدند.
🔹️این جهاد که از تحول درونی یک ملت بزرگ نشأت گرفت و برخلاف انقلاب های دنیا، باطن معنوی و فرهنگی داشت، همچنان نعمت و سرمایه ای بزرگ و ارزشمند به حساب می‌آید.
🔹️امروز وظیفه و تکلیف همگان، حفظ آن دستاوردها، تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه اخوت و برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است؛ و مَا النّصُر الاّ مِن عِندالله.
🔹️بی شک مردم ایران با کوله باری از تجریه، با چشمانی بیدار در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، با یاری هم، به راهی که انتخاب کرده‌اند ادامه خواهند داد.
🔹️این حرکت، به فضل الهی با نصب العین قراردادن آرمان های امام (ره) و انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز همت والای نخبگان، مسئولان و نیروی شگرف جوانان و انگیزه متعهدانه آنان به پیش خواهد رفت.
🔹️فرزندان ملت در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، ضمن تبریک جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن به ملت سرافراز ایران اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و ایثارگران راه حق و حقیقت، اعلام می‌کنند برای تعالی و پیشرفت دانش بنیان کشور، حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی میهن و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی در کشور، ملت و دولت را در جبهه رویاروئی با تهاجم ترکیبی دشمنان یاری رسانده و با همه توش و توان برای سربلندی و عزت بیش از پیش ایران و ایرانی جانفشانی نمایند.

📌متن بیانیه:
http://acecr.ac.ir/fa/news/41436
روابط عمومی جهاددانشگاهی بندرانزلی

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا