۷۵ بازدید

 

رئیس مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی:

پذیرش دانشجو در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی

ایسنا/گیلان رئیس مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی، از پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی خبر داد و گفت: دو رشته کاربردی و بسیار پرطرفدار حقوق و حسابداری به این مرکز بازگشته است.

رضا زحمتکش در گفت وگو با ایسنا، از پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی در ارزیابی و نظارت مراکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی جزو سه مرکز برتر کشور بوده است.

وی افزود: این مرکز با ایجاد زیرساخت های آموزشی و امکانات مناسب، شرایط بسیار مطلوبی را برای تحصیل دانشجویان در محیطی بسیار دلنشین فراهم ساخته است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی، از بازگشت دو رشته کاربردی و بسیار پرطرفدار حقوق و حسابداری به این مرکز، تصریح کرد: همچنین رشته تربیت بدنی با بهترین گرایش(مربیگری آمادگی جسمانی) و رشته دیجیتال مارکتینگ که یکی از به روزترین رشته های جهانی است، در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای مهر امسال در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی در کنار سایر رشته ها تدریس خواهد شد.

زحمتکش، با بیان اینکه این مرکز آموزشی برای رسیدن به اهداف بلندمدت خود دارای مرکز نوآوری فعال بوده است، عنوان کرد: این مرکز همچنین در قالب ایجاد دفتر ارتباط با فارغ التحصیلان بعد از اتمام تحصیل نیز دانشجویان را رصد کرده و به آنها تا رسیدن به شغل مناسب یاری می رساند.

وی ادامه داد: در این راستا با بستن قرارداد و تفاهم نامه های مختلف با اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی، باشگاه ملوان، باشگاه های تخصصی و اداره آموزش و پرورش شهرستان قصد داریم بهترین شرایط را برای دانشجویان در رشته های جدید مرکز به وجود آوریم.

رئیس مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی، با اشاره به کیفیت آموزشی ایجاد شده برای دانشجویان، اضافه کرد: این مرکز با شهریه مناسب ادامه تحصیل را برای کلیه اقشار جامعه فراهم می‌سازد.

https://www.isna.ir/news/1401030906536/

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا