۱۰۷ بازدید

🔰بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران/توسعه بیش از پیش فعالیت‌های این نهاد حول محور تولید دانش بنیان

🔹️ جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

🔻متن بیانیه جهاددانشگاهی به شرح زیر است:

🔹️ بسم الله الرحمن الرحیم
روز مبارک و ملی ۱۲ فروردین بار دیگر به استقبال امّت بزرگ و با ایمان ایران اسلامی آمده است؛ تاریخی زنده و پرافتخار در بهار و آغاز هر سال که شکوفایی، بالندگی، پیشرفت و عدالت را به مردمی نوید می دهد که در مسیر انتخاب و حرکت خود موانع بزرگی را از پیش رو برداشتند و همچنان برای “جمهوری اسلامی ایران” شان فداکاری و جهاد می کنند.

🔹️ اگرچه دشمنان، این اندوخته ها و ساخت ها و تولیدها و سرمایه ها و هنرها و کالاها و فتح میادین و ایستادن بر سکوهای افتخار را تحریم و بایکوت نمایند.

🔹️ اینک ۱۲ فروردین دیگری در آغاز قرن پانزدهم هجری شمسی در حالی فرارسیده که انقلاب اسلامی مردم ایران، پیروزی شان در جنگ تحمیلی هشت ساله، مبارزه با اجانب سلطه گر و ایثار در راه حفظ استقلال و قطع وابستگی همچون ستاره بر تارک سپهر سده ۱۴ خورشیدی درخشید.

🔹️ روز جمهوری اسلامی ایران، عید بزرگ ایرانیان مسلمان، آغاز رسمی نظامی مردمسالار و خداباور و سالروز و گرامی داشت آن، نمادی از موعد هم افزایی عزم و اراده و حرکت و تلاش بر مبنای نقشه راه ترسیم شده برای سال جدید در راه دستیابی به اهداف پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

🔹️ همگان، دست در دست هم برای تعالی “جمهوری اسلامی ایران” تلاش کنیم و سال ۱۴۰۱ را که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان‌؛ اشتغال آفرین تعیین و آحاد ملت و مسئولان به پویایی و تلاش برای افزایش کیفی و کمی محصولات دانش بنیان و ظرفیت سازی و به کارگیری حداکثری از سرمایه های انسانی به ویژه جوانان با استعداد و با  انگیزه فراخوانده شده اند در حالی به پایان رسانیم که نتایج عملی و ملموس در این عرصه سرنوشت ساز برای اقتصاد ملی حاصل شده باشد.

🔹️ در این میان، فعالیت های تبیینی مشروط بر آن که این روند را تسریع بخشیده و در قالب همکاری تنگاتنگ با جامعه فناوران و کارآفرینان و در مسیر رفع نیازهای آن ها شکل بگیرد، قطعا اثرگذار و مطلوب خواهد بود.

🔹️ اعضای جهاددانشگاهی با درک نقش خود و با اتکا به پیشینه اقدامات دانش بنیان شان برای رفع نیازهای راهبردی صنایع، دارو و درمان های پیشرفته، کشاورزی نوین، حفظ هوشمند محیط زیست و پالایش آلودگی ها و تجربه ده ها عرصه مهم دیگر برای سازندگی کشور، فرصت امسال را مغتنم شمرده و توسعه بیش از پیش فعالیت ها حول محور تولید دانش بنیان را به عنوان اصلی ترین عرصه خدمت رسانی در سال جدید، در دستور کار خود قرار می دهند.

📌متن بیانیه:
https://acecr.ac.ir/fa/news/42605/

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا